10 czerwca 2015

Narodziny Design your home




Witam Was wszystkich bardzo serdecznie!
10 czerwca 2015 roku, zrodził się pomysł założenia własnego bloga. Właściwie myśli związane z własna stroną chodziły za mną już od dłuższego czasu, ale zawsze brakowało czasu aby coś zrobić w tym kierunku.
Zaczęłam trochę inaczej niż inne strony tego typu – od Facebooka. Ponad rok temu powstał fanpage Design your home gdzie zaczęłam wrzucać inspiracje dotyczące wnętrz i m.in. ciekawe rozwiązania na umeblowanie pomieszczeń. 
Spore zainteresowanie moim facebookowym fanpagem i rzeczami na nim udostępnianymi utwierdziło mnie w przekonaniu, że warto stworzyć miejsce, gdzie mogłabym podzielić się z Wami nie tylko zdjęciami, ale niekiedy jakimiś dłuższymi postami. Regularnie przeglądam strony dotyczące wystroju wnętrz, architektury, blogi lifestylowe. Dlatego pomyślałam, dlaczego nie spróbować? Na blogu będą pojawiać się posty dotyczące urody, sprawdzone przepisy kulinarne, jednak to właśnie wystrój wnętrz, świat designu będzie tutaj głównym tematem. Mam nadzieję, że każdy znajdzie tu coś dla siebie i z chęcią będzie wracał! Do zobaczenia! :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP