12 września 2015

Przegląd skandynawskich produktów JYSK #1

Co do sieciówki Jysk zawsze miałam mieszane uczucia. Rzadko kiedy coś przyciągało moją uwagę, a w produktach ciężko było odnaleźć typowy skandynawski klimat. Jednak jakiś czas temu w ofercie sklepu pojawiło się naprawdę kilka rzeczy godnych uwagi!
Aktualnie wiele produktów jest w obniżonej cenie, dlatego postanowiłam zrobić dla Was, mały przegląd największych perełek :)

Salon, meble
Tu akurat typowo skandynawskie, prowansalskie meble.

1/2/3/4

Krzesła
Jysk w swojej ofercie ma bardzie ciekawe krzesła, m.in plastikowe (3) stylizowane na popularny projekt autorstwa Charlesa i Ray Eamsów, który w ostatnich czasach robi furorę w świecie designu. Stworzone z myślą o masowej produkcji, dla takich miejsc, jak  budynki publiczne, zawładnęło współczesnymi salonami.

1/2/3/4

Przedpokój
Moją szczególna uwagę nieprzyciągnięty wieszaki! W poprzednich postach można spotkać wiele aranżacji z bardzo podobnymi modelami :)
W dobrej cenie możecie zakupić również półki i szafki na obuwie (1,4), o których pisałam wcześniej w poście dotyczących przechowywanie butów (7 pomysłów na przechowywanie butów).

1/2/3/4/5



  

Stoliki kawowe
1/2/3


Regał drabina
Pomysł na aranżacje takiego regału znajdziecie we wcześniejszym poście (Regał inspirowany DRABINĄ) :)

1/2




Pościele



1/2/3/4/5/6








Lampiony
Co prawda sezon na spędzanie wieczorów na tarasie lub w ogrodzie powoli się kończy, ale warto zaopatrzyć się na następny sezon, bo promocje są naprawdę duże! :)
1/2/3/4/5/6/7


Dodatki, kolorowa girlanda

Często poszukujecie podobnych do pokoju malucha, na urodziny lub inną uroczystość :)
 
Girlanda

A Wam jak się podoba? Koniecznie dacie znać czy coś przypadło Wam do gustu! :)

6 komentarzy

  1. Ostatni stolik jest cudowny *.*
    http://amberludmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie przypadło po każdym względem, bardzo ciekawe zestawienie :) przyznaje się bez bicia, że jeszcze nie udało mi sie w tym roku wskoczyć do Jysk na zakupy, chyba muszę nadrobić zaleglości :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. ah, połowe natychmiast bym przygarnela... szkoda, ze brak miejsca, brak kasy... moze na wiosne pomysle o jakichs zmianach.... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście strasznie podoba mi się ich design, ale jakość mnie niestety załamuje, wszystko co u nich kupiłam zawsze pozostawiało wiele do życzenia ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Skandynawski trend na wnętrza jest bardzo popularny. Tobie udało się uchwycić jego kwintesencję i zaproponować bardzo ciekawe produkty.
    Pozdrawiam i zapraszam w nasze progi :)
    www.mysweetdreaminghome.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna ławeczka. myślę o takiej na balkon.

    OdpowiedzUsuń

TOP