29 maja 2016

Przegląd produktów Jysk - Ogród #3

Posty z kategorii Przegląd produktów Jysk cieszą się zdecydowanie największą popularnością. Co prawda sezon letni zaczął się już parę tygodni temu, ale dziś mam dla Was przegląd najciekawszych artykułów z serii ogrodowej. Wiele z nich można dostać już w promocyjnych cenach, zobaczcie na co warto zwrócić uwagę.

Lampion ogrodowe
1/2/3/4/5/6
Donice ogrodowe

1/2/3/4
 Zestawy ogrodowe
1/2/3/4
1/2
Leżaki, krzesła, stoliki
1/2/3/4
Pozostałe
1/2/3
Cieszące się ostatnio dużą popularnością słoiki z pokrywką do napojów można kupić obecnie o ponad połowę taniej :) Dajcie znać co Wam wpadło w oko!

5 komentarzy

  1. Najbardziej podobają mi się te ostatnie lampiony i sznurkowane krzesło. Może nie do końca myślałam o swoim ogrodzie, jednak na pewno znalazłabym im właściwe zastosowanie :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Te wszystkie lampiony tak bardzo mi się podobają, że z chęcią bym je przygarnęła. Niestety, ale wtedy nie miałabym nawet jak wyjść na balkon haha

    → borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czemu, ale widziałabym zielone krzesło nr4 wcale nie na balkonie, ale w moim salonie. Rzuciłabym na nie kolorowe poduchy i nawet w deszczowy dzień mogłabym się relaksować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu nie! :) Można kupić je również osobno.

      Usuń
  4. A ja właśnie kupiłam mini szklarnie z Jysk, idealną na moje kaktusy :)

    OdpowiedzUsuń

TOP