7 czerwca 2016

Mieszkanie w skandynawskim stylu











6 komentarzy

  1. Skąd lampy? bardzo mi się podobają:) Ogólnie bardzo ładna aranżacja:) Przyjemna dla oka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam styl skandynawski. Skąd narzuta w trójkąty? Poszukuję podobnej już od jakiegoś czasu, ale nie potrafię trafić z rozmiarem. Podobają mi się również meble kuchenne widoczne na zdjęciu, a najbardziej te uchwyty i drewniany blat! Właśnie, czy ten blat jest drewniany czy to tylko laminat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem skąd narzuta :( A co do blatu to myślę, że to laminat :)

      Usuń
  3. Najbardziej przykuł moja uwagę czarny regał, może mało praktyczny, bo nie posiada zbyt dużej powierzchni do zagospodarowania, ale i tak jest świetny. Jestem właśnie na etapie urządzania salonu, mam szarą sofę, zastanawiam się co będzie pasować na okna, myślałam o szarych roletach zaciemniających albo rzymskich białych. Może macie jakieś sugestie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że szare będą dobrym pomysłem :) A może szare zasłony puszczone luźno na podłogę?

      Usuń

TOP