17 sierpnia 2016

W moim domu #WolnoMi być sobą


Wolność czyli brak przymusu, sytuacja, w której można dokonywać wyborów spośród wszystkich dostępnych opcji oraz dom-miejsce w którym dorastamy, odpoczywamy po ciężkim dniu, spędzamy czas z rodziną, miejsce w którym nie krępujemy się być sobą, być wolni. Dwa słowa, które dopełniają się w cudowny sposób czyli Dom i Wolność!


Będąc w restauracji, u znajomych, często myślimy sobie "nie wypada" lub słyszymy jak rodzice mówią do swoich pociech "nie jesteś u siebie". Chyba każdy z nas, może czasem nawet w podświadomości traktuje dom jako miejsce, gdzie wolno mu więcej. Co wolno mi w moim domu?
  • Być sobą! Moje wnętrze to idealne odzwierciedlenie moich zainteresowań.
  • Mieć wymarzone wnętrze! Przeglądam setki wnętrzarskich magazynów, szukam inspiracji i zachwycam się pięknymi skandynawskimi pokojami. Kiedyś zadałam sobie pytanie-czemu nie? Dlaczego nie urządzić się tak jak lubię? Zaczęłam powoli działać i udało się! Stworzyłam swoją małą oazę, w czterech białych (bo jakby inaczej) ścianach umieściłam wszystko czego wcześniej mi brakowało.
  • Zapalić ulubioną aromatyczną świeczkę i wypełnić dom cudownym zapachem wanilii! 
  • Zmieniać ustawienie mebli w zależności od chwilowych upodobań. Bo przecież nikt mi nie zabroni!
  • Pomalować ściany na ulubiony kolor.
  • Przewieszać obrazy, tylko po to, aby za kilka dni wróciły znowu na swoje stare miejsce.
Pomimo, że #WolnoMi prawie wszystko, to staram się każdą decyzję przemyśleć, przeanalizować i podejść do niej racjonalnie. Jestem z natury osobą, która preferuje minimalizm. Pilnuję się, aby nie robić niczego pod wpływem chwili, choć nie zawsze się to udaje... :) U siebie czuję się wolna, nic i nikt mnie nie ogranicza. I pamiętajcie "Wolnoć Tomku w swoim domku"!

A co wolno Wam w Waszych wnętrzach?

6 komentarzy

  1. To prawda, wolnoć Tomku w swoim domku. Całkowicie się z tym zgadzam i popieram. Każdy powinien mieć takie miejsce na Ziemi, gdzie czuje się komfortowo i na luzie;) Niedawno kupiłam mieszkanie i wiem o czym mówię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie to!!! Super artykuł:)

    W domu wolno mi wszystko!! Jestem Panią swojego wnętrza. Bałagan lub porządek należą do mnie i nikt tego nie powinien krytykować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się w 100% z wpisem! :) Super trafny artykuł:) Bardzo ładny masz ten kącik :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie! Każdy w swoim domu powinien czuć się wolny, urządzać i dekorować swoją przestrzeń bez oglądania się na aktualne trendy, tylko w zgodzie w własnym gustem i poczuciem estetyki.

    OdpowiedzUsuń

TOP